Call me

Indspark til et nyt syn på telebranchen

Call me er et mobilselskab med en social agenda. I et stærkt konkurrencepræget marked har Call me formået at flytte sit fokus fra ren profit til i stedet at have en formålsdrevet tilgang, som adskiller sig meget fra de gængse konkurrenceparametre, der ellers præger telebranchen.

Det vi gjorde

Wemind rådgav og faciliterede den proces hos Call me, der viste sig at blive en af teleindustriens mest dristige bestræbelser på at øge kundeloyaliteten - og dermed sænke deres churn radikalt.

Resultat

Samarbejdet resulterede i, at Call me fik fornyet deres formål og udviklet en tillidsvækkende brandidentitet og faglig stolthed så håndgribelig, at kunderne næsten kunne mærke det fysisk gennem røret. Dette blev videreført i Call me’s efterfølgende Tal Ordentligt-kampagne.

“Vi havde et enormt stort behov for innovation. Wemind inspirerede os til at tænke anderledes og udfordrede helt grundlæggende måden, vi plejede at se vores kunder på.”

CEO Hanne Lindblad,
Call me